הובלות משרדים איכותיות מקפידות על עבודה נקיה, יעילה ומיומנת!

הובלות משרדים

הובלות משרדים איכותיות מקפידות על עבודה נקיה, יעילה ומיומנת!

כל בעל עסק או מי שעובד במשרד יודע כי הובלות משרדים כרוכות בלא מעט בלאגן, אם לא עובדים נכון. יש לארוז את המשרד כהלכה, תוך מיון וקטלוג שמטרתם להקל במלאכת הסידור במשרד החדש. יש לתכנן נכון את מועד ביצוע הובלות משרדים על מנת שכל התהליך יתבצע בצורה חלקה ושוטפת, וימזער אובדן ימי עבודה מיוצרים.

זמן הוא כסף!

לכן, "אילן הובלות" מאפשרות ללקוחותיהם ליהנות משירותי הובלות משרדים באופן כזה המאפשר חזרה מיידית לשגרת העבודה. הובלות משרדים, לפי דרישת הלקוח, יכולות להתבצע בימי חמישי בערב על מנת שכבר ביום א' תוכלו לחזור לעבודה, למשרד נקי, מסודר ומאיר פנים. למותר לציין כי יש אי המשרדים זהים בגודלם, ואנו ב"אילן הובלות" נערכים בהתאם לסדר גודל ההובלה. עבורנו משרד קטן ואינטימי דורש תכנון מוקפד כמו משרד גדול המחולק לאגפים למחלקות ולתתי מחלקות.

ומה לגבי שירותים נלווים?

מניסיוננו המקצועי, ככל שמדובר במשרד גדול ומסועף כך גובר הצורך בעזרה נוספת: שירותי אריזה. אנו מאובזרים בחומרי גלם איכותיים, ציוד אריזה משובי ואנשי מקצוע טוב ומקצועיים. והתוצאה? מתן שירותי אריזה איכותיים, המקלים על מלאכת הסידור במשרד החדש וחוסכים לכם זמן יקר וכוחות נפש. כאשר מדובר בביצוע הובלות משרד, שירותי אריזה חייבים להיות מותאמים לציוד אותו מובילים: אנו מצוידים בחומרי אריזה המיועדים לארוז נכון ולשנע בבטחה ציוד משרדי, לרבות ציוד יקר, עדין ורגיש. במילים אחרות, גם כשמדובר בקרטונים" אלו קרטונים המעוצבים באופן כזה שמאפשר לנו אפילו להעביר שולחן משרדי על כל תכולתו מבלי לפרק אותו ומבלי לשנות דבר בתכולתו!! זאת ועוד- אריזה מסוג זה אינה באה על חשבון בטיחות, הציוד משונע בבטחה תוך הגנה מקסימאלית מפני חבטות וטלטלות בדרך.

window.addEventListener('load',function(){ jQuery('#send,#sendcontact,#sendoffer').click(function(){ ga('send','event','submit','',''); }); });