כל מה שצריך לדעת לפני שמזמינים מובילים

דברים שכדאי לדעת לפני העברת משרד

כל מה שצריך לדעת לפני שמזמינים מובילים

אז הזמנתם מובילים שיספקו לכם שירות העברת משרד, רעיון גדול שחוסך מלא זמן עבודה, אבל – רגע, איך מתכוננים? מה לעשות? איך אפשר להכין את המשרד לקראת תהליך הובלה ולדאוג שהכול יגיע אל יעדו בשלום? למזלכם אילן הובלות עושים לכם את החיים קלים עם מדריך קצרצר שיקל מאוד על המעבר, ויפתור לכם לא מעט מהכאב ראש. אבל לפני הכול, שיהיה בהצלחה!

שלב 1: רשימת מכולת

אולי זה נשמע טרחני, ואולי זה באמת קצת יותר מדי עבודה אם אתם לא מתורגלים בכך, אבל רשימת מכולת מסודרת ומהימנה היא דבר חשוב מאין כמותו. בלעדיה, תמיד משהו ישכח, משהו יחסר בהובלה, משהו יהיה לא במקומו והופ – נעלם. היתרון המשמעותי ברשימת המכולת היא שתמיד תדעו מה נמצא ומה צריך להיות. שום דבר לא מתפספס.

שלב 2: טבלת אריזה

עוד דבר חשוב ביותר הוא לעשות טבלת של רשימת המכולת, כאשר כל ארגז מקבל מספר – ברשימה ובכתב על הארגז, כך שתמיד תדעו מה מונח איפה. למשל – המדפסת בארגז 2, והניירת בארגז 3. כל ארגז ומה הוא מכיל, מבלי לאבד ולו רגע אחד.

שלב 3: ספרת שיוך

למעשה, בסופו של העברת משרד, לכל ארגז צריך להיות שני מספרים – מספר ארגז ומספר שיוך. מספר השיוך מיועד כדי שתמיד נדע לאן הוא שייך, וכך מובילים מגיעים ומניחים את הארגז במשרד המיועד – ספרה 3 זה חדר מנהל למשל, ספרה 2 זה מזכירות. כל ארגז, כבר לאחר שהסתיימה ההובלה, תמצאו את הארגזים מאורגנים ומוכנים לפריקה, כל אחד במקומו המיועד. פשוט וקל.

שלב 4: פירוק בשלבים

זה הרגע שבו מסתערים על הארגזים, המובילים כבר הלכו ולכאורה אפשר לפרוק. רגע. חכו. ספרו עד עשר. זוכרים את רשימת המכולת? עכשיו הזמן להסתכל ולפרוק לפי הפריטים שארגנו, בסדר נוח ולבדוק שכלום לא חסר.

 

הצעת מחיר בקליק

window.addEventListener('load',function(){ jQuery('#send,#sendcontact,#sendoffer').click(function(){ ga('send','event','submit','',''); }); });