רשימת מכולת לפני שמתחילים הובלה

הובלת משרד ושירותי אריזה

רשימת מכולת לפני שמתחילים הובלה

אז עוד רגע יוצאים לדרך, אבל שכחתי את זה... ואת הדבר הנוסף ההוא בכלל לא עשיתי... ואיך מתמודדים בכלל עם כל התהליך הזה של הובלות ושירות מובילים מקצועי, אשר עוד רגע מגיעים בכלל למשרד ואז כבר מאוחר מידי... אז... רגע. עצרו. בואו נתחיל עם צ'קליסט מסודר:

מתחילים בהכנות

עושים רשימות של כל הדברים שחשוב שהמובילים לא ישכחו בזמן הובלת המשרד, כמו למשל:

• ציוד משרדי

• ציוד מטבח

• ארונות

• שולחנות

• כסאות

• כלי ניקוי

• ציוד עבודה (מחשבים, כלי עבודה, וכו')

• ועוד...

עשינו רשימה, עכשיו אריזה

לפני שמתחילים בכלל באריזות, אפשר לשקול ברצינות אם לא כדאי להזמין שירותי אריזה מקצועי, כזה אשר יוכל לחסוך לנו כאב ראש, לטפל בכלל הציוד בצורה מקצועית ואמונה, ובסופו של דבר לחסוך זמן וכאב ראש (דבר שגם חוסך לא מעט כסף).

אם החלטנו לוותר על שירותי אריזה, אז נתחיל בציוד הבסיסי

• ארגזים

• ניירות לשים בין דברים שבירים

• פצפצים/ חומר לעיטוף

• דבק נייר/מסקינגטייפ

• מספריים או סכין יפנית

• ועוד

כל מוצר ומוצר יש לעטוף בצורה מסודרת, ולארוז בצורה כזו שכאשר המובילים יצטרכו לבצע הובלת משרד הם יוכלו לעשות זאת מבלי שישברו דברים כי הם מסתובבים חופשי בארגז, או לא ארוזים בצורה מקצועית כמו זו של שירותי אריזה, או כי מיהרנו ולא עשינו דברים כראוי.

הכול ארוז, עכשיו לסדר

 בשביל שהכול יעבור בצורה חלקה, כדאי לסדר את הארגזים בצורה שתהיה נוחה למובילים להעמיס ושתהיה נוחה לכם, אחר כך, לפרוק. אם במהלך שירותי הובלה יפרקו את הארגזים בערימה אחת מבולגנת, יהיה לכם מאוד קשה לשייך ארגז לחדר, ואז תהליך הפריקה ייקח זמן רב. לכן, כדאי להכין רשימות מסודרות, כל ארגז מהו מכיל ולאן הוא מיועד, ואז תהליך שירותי הובלה יהיה הרבה יותר פשוט ונוח עבורכם.

הצעת מחיר בקליק

window.addEventListener('load',function(){ jQuery('#send,#sendcontact,#sendoffer').click(function(){ ga('send','event','submit','',''); }); });