דברים שכדאי לשאול מובילים

הובלות משרדים ושירותי אריזה

דברים שכדאי לשאול מובילים

שאלה 1: האם יש ביטוח?

שאלה פשוטה אבל חשובה מאין כמוה. ייתכן ותצטרכו להוסיף ביטוח משלכם, אם החברה של ההובלות אינה חברה מקצועית או אין לה ניסיון בהובלות משרדים, וכך מחיר זול למדי פתאום הופך להיות מחיר עם פוטנציאל עלות מאוד גבוה.

שאלה 2: מה הניסיון שלכם?

שאלה פשוטה לא פחות, אבל מי אמר שהיא לא חשובה? הרי בסופו של דבר, אם לחברה אין ניסיון בהובלות משרדים איך היא תוכל לדעת להתייחס לחוות השרתים שלכם, או לריהוט הכבד שלכם, ומה לגבי ציוד רגיש במיוחד?

שאלה 3: כמה אנשי צוות יגיעו?

הרי בסופו של דבר, אם מגיעים שניים או מגיעים עשרים יש הבדל והשלכות משמעיות על הזמן שייקח לבצע הובלות משרדים, או הזמן תכלס של ההובלה. כמו כן, אם לקחתם גם שירותי אריזה, יש משמעות זמן נוספת על כמות הצוות שמגיע ותוך כמה זמן התהליך יסתיים.

שאלה 4: מה קורה אם...

וכאן ישנם תרחישים רבים, כמו למשל – מה קורה אם יש גשם בזמן ההובלה, מה קורה אם מתרחשת תאונת דרכים חס וחלילה, מה קורה אם נופל ציוד מהמשאית, מה קורה אם נעלם ציוד בזמן ההובלה, ועוד. חשוב לחשוב על כמה שיותר "מה קורה", ולשאול זאת בצורה מנומסת וברורה.

שאלה 5: הערכת זמן

דבר שחשוב לקחת מראש כאשר מזמינים מובילים, ואם מדובר במשרדים גדולים גם כדאי לבקש הערכה לפני ביצוע העבודה. זה חשוב מאוד למציאות העסקית שלכם, וחשוב מאוד גם להערכות הכלליות שלכם.

 

הצעת מחיר בקליק